Klientu apmierinātība pēdējo gadu laikā būtiski augusi

SIA “Kuldīgas komunālie pakalpojumi” (KKP) septembra mēnesī aicināja iedzīvotājus piedalīties klientu apmierinātības aptaujā par daudzdzīvokļu dzīvojamo namu apsaimniekošanu un saņemtajiem pakalpojumiem, ko sniedz KKP. Aptaujā piedalījās gandrīz 500 respondenti, un iegūtie rezultāti liecina par nozīmīgiem uzlabojumiem vairākās jomās, īpaši komunikācijā ar klientiem, informācijas pieejamībā un darbinieku profesionalitātē.

Uzlabojas uzticība un sadarbība

Jautājumā “Kā jūs kopumā novērtētu sadarbību ar KKP par daudzdzīvokļu namu apsaimniekošanu?”, salīdzinot 2021. un 2025. gadu, redzams pozitīvs pavērsiens.

Ja 2021. gadā sadarbību kā labu vai ļoti labu vērtēja 63% iedzīvotāju, tad 2025. gadā apmierināto un ļoti apmierināto klientu kopējais īpatsvars bija 68%. Samazinājies arī to iedzīvotāju skaits, kas sadarbību vērtēja kā vāju vai neapmierinošu.

Šo izmaiņu ietekmē, visticamāk, ir vairāki faktori – operatīvāka saziņa ar apsaimniekotāju, skaidrāka informācijas sniegšana par darbiem un ieguldījumiem mājās, kā arī iedzīvotāju lielāka iesaiste lēmumu pieņemšanā.

Iedzīvotāji objektīvāk vērtē apsaimniekošanas maksu

2025. gadā samazinājies to iedzīvotāju skaits, kas maksu uzskata par pārāk augstu, un pieaudzis respondentu īpatsvars, kuri atzīst, ka maksa ir atbilstoša faktiskajam darbu un pakalpojumu apjomam, bet par maz, lai veidotu uzkrājumu. Šī tendence liecina, ka iedzīvotāji labāk izprot apsaimniekošanas maksas veidošanās principus un nepieciešamību nodrošināt uzkrājumus ēku uzturēšanai.

Klientu uzticība ir mūsu lielākais vērtējums

Aptaujas rezultāti apliecina uzņēmuma virzību pareizajā attīstības virzienā. “Mēs redzam, ka klienti arvien biežāk novērtē mūsu komunikāciju, profesionalitāti. Šī atgriezeniskā saite ir ļoti svarīga, jo tā palīdz pilnveidot mūsu darbu un stiprināt uzticību,” norāda KKP valdes loceklis Kaspars Poriķis. “Turpināsim skaidrot iedzīvotājiem apsaimniekošanas maksas struktūru un uzkrājumu nozīmi, lai nodrošinātu kvalitatīvu ēku uzturēšanu ilgtermiņā. Turpināsim arī ņemt vērā klientu ierosinājumus turpmākās darbības uzlabošanai.”

Esam izlozējuši trīs klientus, kuri norādīja, ka vēlas piedalīties izlozē par pārsteiguma balvu. Ar balvas saņēmējiem sazināsimies atsevišķi.

  1. 284508..
  2. 266124..
  3. 282835..